måndag 13 september 2010

Föreläsningar

Hej på Er

Den 28/9 kommer första föreläsningen av de två som jag utlovade skulle ske.

Den föreläsning som sker den 28/9 skall vara av repeterande art, och jag vill därför att har ni särskilda önskemål om vad som skall förtydligas utifrån kurslitteraturen så gör jag gärna det.

Annars hade jag tänkt att fokusera på vad jag anser vara centralt i detta område, dvs att kunna skillnaden mellan.
Arkiv, handling, dokument, arkivinformation (records), information.

Adobe Connect är roligare om man interagerar med varandra (dvs pratar). Kika därför på http://www.miun.se/Helpdesk/Support/e-Moten-Adobe-Connect/ så kan ni se vad som krävs för utrustning och hur ni ställer in det hela.

Föreläsningen kommer vara på: http://miun.emea.acrobat.com/arkiva/

Har du en iPhone kan du ladda ned Adobe Connect appen och följa föreläsningen var än du är.

//Erik

OBS tid meddelas närmare datumet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera i denna blogg måste du ha ett Google-konto. Dvs du kan inte vara anonym. Reglerna är enkla, dvs du får kommentera, men!!! om du använder ett ovårdat språk så kommer kommentaren tas bort. Brottslighet tillåts inte.