söndag 5 december 2010

föreläsning 20/12 samt tentamensanmälan

Nu har vi kört moment 2 ett tag och jag lovade en föreläsning någon månad innan Ni skall lämna in tentamen.

Föreläsningen blir den 20/12 kl 09.15-10.30 (ca sluttid). Jag vet att jag förut lovat att ha föreläsning på em också, men jag kommer spela in föreläsningen för de som inte kan närvara via Adobe Connect.

Föreläsningen kommer ha fokus på processkartläggning och hur man går tillväga där, men ni får även inkomma med frågor som ni vill jag skall ta upp. Jag startar en frågetråd i diskussionsforumet.

Sen för er som skall skriva tentan i januari, glöm inte bort att anmäla fyra veckor innan om ni skall göra den på annan plats, och för Er som skriver här i Härnösand är det en vecka innan som är gränsen.

//Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera i denna blogg måste du ha ett Google-konto. Dvs du kan inte vara anonym. Reglerna är enkla, dvs du får kommentera, men!!! om du använder ett ovårdat språk så kommer kommentaren tas bort. Brottslighet tillåts inte.