tisdag 19 oktober 2010

Sundsvall 42

I morgon är det dags för mig att tala på Sundsvall 42 och spår F. Det är tredje gången jag för egen maskin lyckas komma med som talare på Sundsvall 42.

Det spännande i år är att via studentwebbenkan man följa konferensen. Denna webbplats sköts av journaliststudenter vid Mittuniversitetet.

I år kommer jag att prata om huruvida e-delegationen lyckas vara den motor som skall se till att Sveriges problem med e-arkiv upphör.

Antingen kommer hela mitt föredrag att streamas av journaliststudenterna, eller så kommer jag själv försöka streama det hela via Bambuser. Där finner ni mig under namnet ghillie.

Så har ni inget för Er i morgon efter lunch, testa om det sker broadcasting från Sundsvall på någon av ovan platser.

Konferensens föredrag innan det är dags för mig kommer naturligtvis att uppdateras och kommenteras via twitter. Mig följer ni som ekkemannen, och Sundsvall 42 söker ni på som #SU42.

Väl mött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera i denna blogg måste du ha ett Google-konto. Dvs du kan inte vara anonym. Reglerna är enkla, dvs du får kommentera, men!!! om du använder ett ovårdat språk så kommer kommentaren tas bort. Brottslighet tillåts inte.